Bezoek familie Nina

8 december 2021 - Andalusië, Spanje

In Oktober kwam de familie van Nina een weekendje langs. Ze zouden van vrijdag tot en met maandag komen, maar het zat helaas niet mee met de reis. Ze zouden vrijdagavond hier aankomen, maar omdat het die dag heel mistig was in Nederland waren alle vluchten vertraagd, dus ook die van hun. Uiteindelijk was het 23.00 uur en kregen ze te horen dat de vlucht was geannuleerd. Gelukkig konden ze zaterdag middag alsnog komen! We hebben het dit weekend heel erg leuk gehad en ik werd er ook echt bij betrokken, wat ik super fijn vond!

Zondag ochtend hebben we bij een strandtentje gezeten en daar iets gedronken, daarna zijn we nog even over de Ramblas gelopen. In de middag hebben we een fietstocht gedaan met een Nederlandse gids erbij. We zijn langs van alles gefietst, zoals de Sagrada Familia en Arc de Triomphe. Hierbij hebben we ook uitleg bij gekregen. En iedere avond zijn we lekker gaan uiteten.

Op maandag, hun laatste dag, zijn ze nog even bij de stage komen kijken van Nina en mij. Het was een super gezellig weekend!