Voetbalwedstrijd

9 december 2021

Nina en ik zeiden tegen elkaar dat we hier wel graag een keer naar een voetbalwedstrijd wilde gaan, om een keer te maken hoe de voetbalsfeer hier in Spanje is. Toen de familie van Nina er was, hadden we van hun de kaartjes gekregen voor de voetbalwedstrijd Barcelona tegen Valencia. Super lief! We waren eerder nog nooit naar een wedstrijd geweest, dus dit werd onze eerste keer. We vonden het allebei best spannend, maar hadden er super veel zin in!

Omdat we naar de voetbalwedstrijd van Barcelona gingen, moesten we natuurlijk ook wel een shirtje aan van Barcelona. Nina en ik zijn de stad in gegaan opzoek naar een voetbalshirt. We hadden er in een winkeltje een paar gevonden, Nina is voor een geel shirtje gegaan en ik voor roze shirtje!

We waren er op de fiets heen gegaan, omdat het maar een half uur fietsen zou zijn. 1 uur en 10 minuten laten waren we eindelijk daar! Het duurde toch iets langer dan Google maps zei, maar hadden wel weer meteen onze sport gehad!

We hadden echt een super fijne plek, waar we alles goed konden zien. En de sfeer daar was ook heel gezellig. Er zat wel een man achter ons die de hele tijd hard aan het klappen was en hard schreeuwde, dat was iets minder. Maar we hebben het super leuk gehad en Barcelona had met 3-1 gewonnen, dus we waren goede supporters!